Werk slimmer, niet harder!
Een klant met een ingewikkelde vraag over arbeidsrecht. Een vraag van een collega om naar een document te kijken. Een jaarverslag dat nog af moet. De mailbox loopt voller en voller. En ook op jouw bureau stijgt de stapel papieren naar een behoorlijke hoogte. Wat heeft prioriteit en hoe krijg je overzicht?
Let op: je vult van te voren een voorbereidingsopdracht in. Zo zorgen we er samen voor dat de inhoud perfect aansluit op jouw persoonlijke doelstellingen.
Deze training gaat door vanaf 6 deelnemers. Maximale groepsomvang is 12 deelnemers.
Twijfel je nog? Lees onderstaande ervaring en laat je overtuigen!
Carin van Sterkenburg AA RB, Van Eck & Van Sterkenburg Accountants Belastingadviseurs: “Wij hebben de workshop efficiënt werken op kantoor georganiseerd. De trainster Juske Bakx heeft ons op een enthousiaste manier laten zien hoe we efficiënter kunnen werken en communiceren. Veel tips om tijdvreters te verminderen, waaronder het indelen en leeghouden van je mailbox; geen gele post-its meer! Een goede en leerzame cursus met veel interactie. Een echte aanrader!”
In deze praktische en interactieve training in samenwerking met Extra Trainers, gaan we met jouw eigen situaties uit de praktijk aan de slag.
Hoe maak je een goede planning? Hoe houd je jouw mailbox overzichtelijk? Hoe communiceer je effectief? Wie deze workshop volgt krijgt rust, tijd en overzicht!
Onderwerpen die aan bod komen:
Na het volgen van deze cursus weet je hoe je beter overzicht kunt krijgen (en houden) en hoe je efficiënter gebruik kunt maken van hulpmiddelen.
Schrijf je hier in voor de Efficiënt werken cursus.