Vanaf oktober bieden wij een ICT-‘helpdesk’ aan voor onze leden. Om de week op woensdag kan je tussen 14.00-16.00 uur bellen met een ervaren ICT specialist in de accountancy sector. Leon beantwoordt vragen in de breedste zin over ICT (binnen een accountantskantoor). Denk hierbij aan besparen, automatiseren, onafhankelijkheid en handige tips. Hoe? Bel naar 033 – 433 72 17 en vraag naar Leon Leeferink.
De binnengekomen vragen inventariseren wij ook, zodat wij weten wat er speelt bij onze leden op het gebied van ICT. Zo kunnen we jou in de toekomst nog beter helpen.
Openingstijden helpdesk ICT in 2023:
- woensdag 11 oktober | 14:00-16:00 uur
- woensdag 25 oktober | 14:00-16:00 uur
- woensdag 8 november | 14:00-16:00 uur
- woensdag 22 november | 14:00-16:00 uur
- woensdag 6 december | 14:00-16:00 uur
- woensdag 20 december | 14:00-16:00 uur
Deze planning wordt naar behoefte aangevuld.
Heb je een vraag buiten de openingstijden van de helpdesk? Mail dan naar ondernemen@auxiliumadviesgroep.nl. Je wordt teruggebeld of krijgt reactie per mail.