Elke werkdag bereikbaar op 033 433 72 17

Klachtenregeling

Wij nemen de klachtafhandeling graag van je over!

Klachtenregeling

Het aantal klachten tegen accountants neemt toe. Klanten zijn mondiger en de drempels naar klachtinstituten zijn lager. Wie met een klachtprocedure bij de Accountantskamer of NBA te maken heeft gehad, weet dat dit grote impact heeft. Het is daarom belangrijk dat klachten snel, deskundig en oplossingsgericht worden opgepakt. Zo wordt een gang naar de (tucht)rechter voorkomen.

Bekijk de lidmaatschap voordelen

Wij nemen de klachtafhandeling graag van je over!

Wat betekent dit? In jouw opdrachtdocumenten, leveringsvoorwaarden en op jouw website vermeld je ons als externe klachtafhandelaar. Richting klagers is zo een objectieve en deskundige klachtafhandeling gewaarborgd. Wij zorgen dat de klacht snel wordt opgepakt en afgehandeld.

Hoe werkt het?

Je communiceert (via website en klantcommunicatie) dat Auxilium jouw externe klachtafhandelaar is. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Je ontvangt na aanmelding ook kosteloos voorbeeldteksten en klachtdocumenten. Pas als wij voor een klacht geraadpleegd of ingeschakeld worden, brengen wij ons gebruikelijke adviestarief in rekening. Uiteraard alles in overleg met jou.

Meer informatie? Neem contact op via: klachtenregeling@auxiliumadviesgroep.nl

Sparren over de mogelijkheden?

Eén van onze leden worden? Worden wij jouw collega op afstand!