Elke werkdag bereikbaar op 033 433 72 17
27 september 2023 Nieuws

Fiscaal team: bereikbaarheid helpdesk en advies met deadline 2023

We helpen je graag, ook in het drukke fiscale najaar
Auxilium Medewerker

Het drukke najaar staat weer voor de deur! Onze adviseurs zijn dan veel onderweg, bijvoorbeeld om jullie bij de updates te informeren over de fiscale actualiteiten vanuit Prinsjesdag. Verder ondersteunen we jullie steeds vaker bij adviestrajecten van jullie klanten. Fijn dat we elkaars toegevoegde waarde steeds beter leren kennen en zo samen de ondernemer helpen. Om jullie goed te blijven helpen, werken we in het najaar met onderstaande ‘spelregels’.

Helpdeskvragen fiscaal

Helpdeskvragen fiscaal graag alleen per mail. De juiste specialist geeft jou per mail of telefonisch een terugkoppeling op de helpdeskvraag. Stuur jouw mail naar fiscaal@auxiliumadviesgroep.nl.

We blijven telefonisch bereikbaar voor overige zaken, maar de reactietijd kan langer zijn dan je van ons gewend bent.

Adviestrajecten fiscaal deadline eind 2023

Heb je herstructureringen of andere langdurige trajecten (bijvoorbeeld inbreng in de bv) die nog dit jaar moeten worden afgerond? Meld deze uiterlijk 15 oktober per mail bij ons aan. Komt een verzoek later bij ons binnen, dan kunnen we helaas niet garanderen dat het traject op tijd is afgewikkeld.

Fiscaal team

Ons team is door de groei van advieswerk uitgebreid. Het huidige team bestaat uit de volgende fiscalisten: Mariëtte Rodenburg, Andrien van der Werf, Robin Reijnierse en Martin de Vries. Zoals jullie weten is Daniel van der Veen helaas ziek, wij hopen dat hij in 2024 ons team fiscaal weer komt versterken.

Bedankt voor jullie medewerking, we doen onze uiterste best om jullie op tijd én goed te helpen!

Stuur een mail aan team fiscaal