Elke werkdag bereikbaar op 033 433 72 17
15 juli 2024 Nieuws

Ondersteuning voor aangesloten kantoren

Plan tijd met onze accountants op tijd in. We willen niemand teleurstellen.

Als jouw collega op afstand staan we graag voor je klaar! Om dit zo optimaal mogelijk te doen, hebben we jouw hulp en input nodig. Collega’s moeten elkaar kennen om goed te kunnen samenwerken.

Welke hulp en input bedoelen we dan?

Is een jaarlijkse evaluatie nodig (of niet)? Staat er (waarschijnlijk) een toetsing op de planning? Waar mogen wij jullie bij ondersteunen? Op basis van deze input kunnen wij de werkzaamheden bij onze accountants inplannen en deadlines waarborgen. Let op: wij doen de jaarlijkse evaluaties van januari tot en met oktober. Plan deze dus op tijd met ons in. We willen niemand teleurstellen.

Hoe deel je deze informatie met ons?

De informatie kan je veilig met ons delen via het klantportaal van Auxilium: MijnAuxilium. Denk ook aan de monitoringvragenlijst van de NBA en je PE-portfolio. Alles overzichtelijk op 1 plek zodat we jou nog beter kunnen helpen. Als deze informatie compleet is in MijnAuxilium dan kunnen onze accountants de werkzaamheden voor jouw kantoor beter voorbereiden. En het scheelt jou uiteindelijk tijd bij de adviesafspraak met de accountant. Bepaalde basisinformatie staat dan namelijk al in MijnAuxilium en hoeft niet meer besproken te worden. Vul daarom nog vandaag jouw kantoorgegevens in!

NB Isabella Bernard heeft alle leden van Auxilium een mail gestuurd met de vraag om de monitoringvragenlijst van de NBA te mailen. Heb jij deze mail al beantwoord?

Werkwijze

Ga naar MijnAuxilium en log in of klik op onderstaande subpagina’s en log in.

  • Vaktechnische dienstverlening: Op deze pagina upload je de ingevulde monitoringvragenlijst en selecteer je de gewenste dienstverlening.
  • Mijn ICT: Op deze pagina vul je jullie ICT-landschap in.
  • Mijn gegevens: Organisatiegegevens: Op deze pagina geef je aanvullende informatie over jouw kantoor aan, denk aan type opdrachten, maar ook de waarneming en ondersteuning bij de klachtenregeling. Is deze elders geregeld of kunnen wij hierbij helpen?

Met de button rechtsboven: ‘Acties-> aanpassen’ bewerk je de velden. Na wijzigen klik je onderaan weer op aanpassen.

Hulp nodig bij het aanvullen van jouw kantoorgegevens?

Stuur een mail!

Alvast bedankt voor je medewerking! Samen voor het beste resultaat!