Elke werkdag bereikbaar op 033 433 72 17

Helpdesk, OKB & evaluatie kwaliteitssysteem

Een collega op afstand schuift even bij aan.

Opdrachtgerichte kwaliteitsbeoordeling (OKB)

Opdrachtgerichte kwaliteitsbeoordeling (OKB)

Voor bepaalde opdrachten kan je niet anders dan een externe specialist inschakelen. Als er bijvoorbeeld verhoogd vaktechnisch risico is bij twijfel over de continuïteit van de onderneming. Wij zijn geen interne collega dus niet betrokken bij de opdracht. En maken voor jou de opdrachtgerichte kwaliteitsbeoordeling.

Download de accountancy wegwijzer

Helpdesk accountancy

Twijfels bij een advies of een vaktechnische vraag? Dan is het fijn om even te overleggen met een collega of specialist. Wij zijn zo’n collega. Als Auxilium-lid kun je onbeperkt en gratis vragen stellen. De eerste 15 minuten zijn gratis. Kost het antwoord meer tijd en uitzoekwerk, dan krijg je een indicatie van de kosten en gaan we, als je dat goed vindt, voor je aan de slag.

Evaluatie kwaliteitssysteem

Ieder accountantskantoor moet jaarlijks het kwaliteitssysteem evalueren. Wij doen deze evaluatie samen met jou. Met een checklist lopen we alle punten door. De uitkomsten bespreken we met elkaar en je krijgt een verslag met aanbevelingen voor verbeterpunten. Deze jaarlijkse apk helpt ook om beter voorbereid te zijn op een toetsing. Auxilium leden krijgen korting op het uurtarief.

Dossiercoaching kan een onderdeel zijn van de evaluatie kwaliteitssysteem. Een samenstellings- of beoordelingsdossier wordt gereviewd aan de hand van de vragenlijsten van de Raad voor Toezicht. De bevindingen worden met de accountant besproken en samen komen we tot een lijst van aanbevelingen.

Sparren over de mogelijkheden?

Klantverhaal
Arie van der Wal | Evaluatie van het kwaliteitssysteem Van Berkel accountants | Lid sinds 2016
Klantverhaal
Pauline van Deuren | Evaluatie van het kwaliteitssysteem Van Deuren Accountants | Lid sinds 2011
Eén van onze leden worden? Worden wij jouw collega op afstand!